El grup de Cassà de la Selva Burman Flash va actuar ahir a la sala Zero de Tarragona. En aquesta ocasió van venir per presentar el seu primer disc "Gira". La banda de deu músics va omplir la sala d'una mescla de ritmes calents: reggae, ska, rumba, cumbia i altres matisos.
Van saber demostrar que el directe és la seva millor arma i l'excel·lent veu de l'Anna encara és més potent sobre l'escenari. Pel que fa a les cançons, van interpretar bona part dels temes que formen el seu primer disc, combinats amb cançons de la seva maqueta i algunes versions, com "Ob-la-di ob-la-da" dels Beatles. Destacar també la doble interpretació de les cançons "Circus" i "Gira", dues de les més corejades per la bona quantitat de públic assistent.
bones cal dir que som les fans nº 1 de st. jilary, els burman formen part de la nostre vida ens agrada molt la seva música i el bon rotllo que porten.Ens vam perdre el koncert de tarragona però estem convençudes que ho van fer genial, com tots els altres koncerts.
Merci per la crítica (objectiva o no) des de Sanilari (s'escriu així, no?). A veure si ens veiem aquest dijous a l'apolo de BCN, a les nou, dins el BAF. I si no el 26, a Olesa, i si no... un dia d'aquests! Apa, salut i pau!
Els vai veure al fnac i stan de collons!!! a veure si puc nar dijous!!! vagi beee!!!
burman burman! els he vist uns kuants cops, i aket grup te futur! sisi anims karribareu lluny!
stan de collons! si els neu a veure fixeuvos en el sector de vent!!! q tenen unes super coreografiessss!!!!!!!!!
eiiiisss, el teclista em va fer de monitor a unes kolonies!!!!li deien action man!!!jajajja
son genials!! sabeu si tenen club d fans??
ieps!, jo si q mi he fixat jeje. viska els burman!!